Bakis som ett aaaaas.

Imorse klockan typ 06,30 vaknade jag av att rummet snurrade, jag frös och svettades och hade en stor klump i halsen. Det betydde bara en sak.. det var dags att gå och kräkas. FYFAN för kräk... imorse kom det ur näsan oxå.. ursch kommer det svida och lukta spyor där hela dagen. Inte ofta jag spyr därigenom men när jag gör det.. då är det illa. haha.. idag är det "tycka otroligt synd om sig själv dagen"


Igår fyllde ju då min bror 30 år. Var hemma hos syster och firade han. Åt massa med smörgåstårta och annat skit.. gott som fan var det. Jag hade köpt 2 säsonger av simpson, och han verkade glad iaf =) var där tills typ 3tiden. Och sen åkte jag hem och slöade, hade tänkt att stanna hemma hela kvällen  och glo lite på film och så.. men neeeeeeeeej. Miriam var hemma hos Jonas.. och ville att jag skulle komma dit. Så jag grejade iordning mig lite och knatade dit. Grejen är att Jonas bjöd på sprit.. och OJ vad full Tilda blev haha. Satt där och skrattade med han och vi bestämde oss får att gå på finnens fest i harven. Så vi gav oss ut i SNÖSTORMEN och halleluja vad jobbigt det var att gå. Gick till finnen.. men det var typ 3 människor där så vi begav oss dit agga höll hus istället. Satt där i typ nån timma, drack lite mer.. och Tilda blev alldeles för onykter för sig själv. Tappade mobilen i badrummet så alla fick ringa efter den haha. Ajaaaaa. Satt och tjatade på Jonas att vi skulle gå, och tillslut gav han med sig haha. ut i snöstormen igen.. vi skulle gå till citygrillen för att han var hungrig.. men det var ju inte öppet haha =) OJOJOJ Jonas skulle vara så jävla frän och sparka massa snö på mig, men vad händer?! JOO han ramlar omkull som fan och bara ligger där, jag höll ju då på att bryta ihop. Det var typ det roligaste på hela jävla kvällen. Lovley !!
Gick hem sen iaf.. och typ snackade med massa folk (kommer dock inte ihåg om vad?! så upplys gärna mig)

Och nu sitter jag här.. allmänt trött på livet och tragisk.

Aaaa just ja, jag var ju på date i fredags med Fredrik.. vet inte riktigt vad jag ska säga faktiskt, men det var väl trevligt... Hrmmm....

Nej idag skulle morsan bjuda på hemmalagade pannbiffar, så det blir att knata ditåt snart. Men ska gå ut och ta ut pengar och köpa chips först. Fredrik hade några sååå jävla goda chips hemma som jag måste köpa. Typ en ny smak, med vitlök. Goda som fan! 

Men jag skriver nog mer senare tror jag, blir till att kolla på massa filmer idag. Har tagit hem hur många som helst som jag inte sett än. Sen kanske sova ltie till haha.. lite trött. Menmen ni får väl ha en bra dag lr nått. Puss hej! ♥


Kommentarer
Postat av: Schaggi

fandå, jag ville oxå se när han ramla hahahaha :D lite bra..

2007-11-25 @ 20:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0