JobbJobbJobb

Fan.. det suger att jobba.. har jobbat 3 jävla dagar nu, och imorn oxå. Känns som julen har jobbats iväg totalt! fitta kukarunk! aja är hemma hos Malin just nu, vi jobbade tillsammas idag o sen fick vi för oss att umgås efter jobbet med, och så blev det. Ska sova här så kan vi ta sällskap till worket imorn.
Lyfte en fittans tant idag.. och axeln gör sketaont, hoppas det är bättre tills imorn. Och jag hoppas den tanten fan dör snart.. är grymt trött på henne nu. Och det gör inte ett skit för nån tycker jag.. bara problem haha.. Nej nu är jag ond men det får jag fan vara idag.
Menmen.. annars är det väl helt okai tror jag.. tänker mycket. Men det ror vi på om några dagar lr 2 ;) YES. måste ha nettan hit så vi får sådärr skitskoj ;)
Nejfan nu ska jag typ dra med Malin ut och röka. Sen kanske man ska sova snart. Jobba.. och sen blir det att gå till Lindex och handla upp de 500 spänn av brosan som jag fick i presentkort ! skysst.. ska handla massa.. hoppas det är billigt nu i mellandagsrean och inte bara en massa skit!! då blir det superhetset haha.. Aja nu ska jag dra mig. Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0