Jafan.. kukarunk.

Sitter här hos min syrra igen, måste ju hålla katterna sällskap *fniss* sen får jag ju panik hemma eftersom jag inte har nått internet FORTFARANDE läskigt som fan =(  ringde en snubbe typ i förrgår och förklarade vänligt men bestämt att jag varit utan internet i typ 3 veckor, han förstod min ångest (han sa det) och han skulle skicka ut en tekniker som skulle åtgärda felet.. om han kan.. fan jag litar inte på nån just nu :P haha
Men alltså.. varför är det så att när man alltid ringer till en kundtjänst, och en karl/kille svarar så låter de förbaskat heta?!  har funderat ett antal ggr¨på att fråga lite mer personliga saker.. men som den chicken jag är så nej.

Snackar med boväng på msn nu.. känns bra som fan. Tänker på henne mycket.. o saknar ännu mer! var ju min gumz ju =(  och hon ska komma ikväll. Jippiiiii ! askul =)

Nejfan.. annars så leker völ livet, förutom att jag pajjat min knoge .. den är svullen, blåmärkig o jävlig. Men jag har noh dängat i den nån nattt.. brukar slå i väggen när jag drömmer hetsdrömmar haha. menmen nu orkar jag inte skriva mer.. kanske skriver senare. Bifogar lite bilder på vackra moooii ;) hejheopp

Fan jag behöver närhet känner jag.. suck.. får klämma på boväng haha. nejfan ju drar jag. hejppa igen :*




 

Kommentarer
Postat av: Jässica

folk har t.om sagt att jag har fin teleröst när jag ringer till dom,men man smörar ju till på rösten för att få sälja något.höhö

2007-12-21 @ 12:45:38
URL: http://jaassica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0