Emo

Fan jag tror jag har kommit in i en riktigt tycka synd om sig själv period nu. Sen igår så har jag bara tänkt, tänkt o tänkt en jävla massa, det är grymt jobbigt. Saknar han så att det värker i mig.. vet inte vad jag ska göra för att sluta tänka, lr joo.. jag har en skitbra grej.. men alltså det funkar inte. Nää fan livet suger, jag ser inte fram emot nått, fan jag har ju ingenting att se fram emot?!
Är grymt trött på de flesta av mina vänner..känns som om man bara duger när andra inte finns där. Fan vad jag hatar sånt! hade ett riktigt deeptalk med emelie igår, och hon förstådde mig verkligen när det gäller en vän som jag lessnat lite på. Men men orka bry sig, skyll dig själv.
har varit hos mormor idag, man blev ju knappast mer uppmuntrad för det heller.. hon börjar bli riktigt sämre nu.. suck.. och sådärr kommer jag antagligen sluta. Men hemskast är nog att mamma kommer bli sån.. fan oxå.
Mitt internet funkar inte fortfarande.. ska hem snart o byta ut en sladd, *hoppas,hoppas*
Aja. nu ska jag typ dö o tycka lite mer synd om mig själv. aaa just ja, har en sån jävla mensvärk med. KUKARUNK på detta !! döda mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0